Služba je v beta verzi, hlaste prosím všechny chyby a nelogičnosti ovládání. Děkujeme.

Často kladené otázky

Zboží se zaregistrovaného obchodu nelze nalézt, jak je to možné?

Pro korektní načítání zboží je nutné nastavit dopravu, a nastavit minimálně jednu možnost dopravy.

Pokud máte všechno korektně nastavené, vyčkejte nejdéle 24hodin. Pokud se zboží přesto nenačte, kontaktujte nás.

Má nějaký smysl registrovat obchod a nenastavit mu možnosti dopravy?

Nemá, zboží s takového obchodu nenačítáme a k detailu obchodu se nikdo nedostane. Ani obecný vyhledávač.

Jaký je formát exportu zboží který vyhledávač akceptuje?

Formát zboží je kompatibilní se zbozi.cz podle specifikace zde.

Co znamená doprava kurýrem a jaký je rozdíl od české pošty?

Kurýr je libovolná přepravní společnost typy PPL, DPD, DHL a další. Jejich vlastností je že vám zboží přivezou až domů, ale pokud vás doma nezastihnou a ani si nedomluvíte jiný termín doručení, nemáte možnost si zboží vyzvednout na nejbližší poště. Vyzvednout zboží lze pouze v některých velkých městech, nebo vůbec. Zatímco Česká pošta pokud vám zboží nedoručí domů, stačí zajít na nejbližší poštu a bezproblémů si můžete zásilku vyzvednout.


Katalog webů, dovolená v evropě